دانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام جاده یک طرفه

نويسنده وب

-------------لیست خوانندگان-------------

امکانات وب

    ورود اعضا:

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 153
    بازدید دیروز : 2
    بازدید هفته : 155
    بازدید ماه : 557
    بازدید کل : 114551
    تعداد مطالب : 580
    تعداد نظرات : 176
    تعداد آنلاین : 1

    تاریخ تاسیس:1391/11/10

    خبرنامه


    با نوشتن ایمیل خود در کادر زیر و فشردن دکمه ثبت ، جدیدترین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید

    خبرنامه

    ایمیل خود را وارد نمایید


تبلیغات سایت

       
       
       
       

نویسنده : امیررضاآزادگان
دانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام جاده یک طرفه

دسته: ,,,
ساعت ارسال:1:4
دیدگاه ها:

% دانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام جاده یک طرفه

 

متن ترانه جاده یک طرفه از مرتضی پاشایی :

باز دوباره با نگاهت این دل من زیر رو شد

باز سر کلاس قلبم درس عاشقی شروع شد

دل دوباره زیر رو شد

با تموم سادگی تو حرفتو داری میگی تو

میگی عاشقت میمونم میگم عشق اخری تو

حرفتو داری میگی تو

میدونی حالم این روزا بدتر از همست

اخه هر کی رسید دل ساده ی من روشکست

قول بده که تو از پیشم نری واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری اخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه نکنه همه حرفای تو مثل حرف همه صحنه سازیه

این یه بازیه

…………

اشک و غصه هامو کم کن با نگاه بی قرارت

باز دوباره عاشقم کن اشک و غصه هامو کم کن

قلب من بهونه داره , حرف عاشقونه داره

راه دیگه ای نداره غیر از اینکه باز دوباره سر رو شونه هات بذاره

میدونی حالم این روزا بدتر از همست

اخه هر کی رسید دل ساده من روشکست

قول بده که تو از پیشم نری واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری اخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه نکنه همه حرفای تو مثل حرف همه صحنه سازیه

این یه بازیه

………………………..

میدونی حالم این روزا بدتر از همست

اخه هر کی رسید دل ساده من روشکست

قول بده که تو از پیشم نری واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است

میمیرم بری اخرین دفعه است

پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

راستشو بگو این یه بازیه نکنه همه حرفای تو مثل حرف همه صحنه سازیه

این یه بازیه

میـدونی]

اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320         حجم 320 حجم اهنگ : 8.67 مگابایت

 اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128   حجم 128 حجم اهنگ : 3.50 مگابایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وب


رسانه .::kingmusic20::. روزانه با جديدترين موزیک و موزیک ويديوهاي ايراني و خارجي بروزرساني مي شود.همواره نظرات خود را را پيرامون سايت با ما در ميان بگذاريد. باسایت ما بروزباشید.